Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z naszą infolinią Tel: 61 222 00 03 Tel: 506 200 606 lub wyślij wiadomość na presi@presi.pl
Jeśli chcesz skalkulować produkt, którego nie ma w naszym systemie wyślij do nas zapytanie z wszystkimi parametrami na adres presi@presi.pl lub magdalena.dawidowicz@presi.pl albo wypełnij formularz. Wycenę otrzymasz od nas w możliwie najkrótszym terminie lecz nie dłuższym niż 24h.
Co to są spady?
Spady to część ulotki, plakatu lub innego druku znajdująca się poza obszarem netto. Zasada przygotowywania spadów jest prosta. Jeśli coś dotyka brzegu papieru to w projekcie powinno jeszcze zajmować przestrzeń 3 xmm poza tym brzegiem
Co to jest bezpieczna odległość od krawędzi?
Aby istotne elementy nie zostały przycięte po druku należy odsunąć je od krawędzi na bezpieczną odległość co najmniej 3mm
Czy na stronie są dostępne makiety oferowanych produktów?
Tak. Znajdują się one przy każdym z kalkulowanych produktów. Pod ikoną produktu na etapie wstępnego kalkulowania kosztów
W jaki sposób przygotować plik z dodatkowym lakierem UV?
Lakier UV w pliku należy potraktować jako kolor dodatkowy. Należy go umieścić w tym samym pliku co grafika - czyli CMYK+UV. Maska na lakier powinna być obiektem wektorowym o 100% nasyceniu. Minimalna grubość elementu lakierowanego to 4 pkt. Musi mieć zadany atrybut overprint - czyli nadruk
W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówione produkty?
Istnieją 4 metody płatności: Przelew za pośrednictwem systemu PayU, karta płatnicza, przelew tradycyjny, płatność za pobraniem.
Czy mogę otrzymać fakturę proforma na złożone zamówienie??
Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje dokument potwierdzający dokonanie zakupu na adres email wskazany w profilu klienta.
Kiedy zostanie wystawiona faktura za złożone zamówienie?
Faktury wystawiane są najpóźniej na 2 dni po wysyłce zamówienia. Wysyłane są na adres email wskazany w profilu klienta.
Czy jest możliwość wglądu do faktur za złożone zamówienia?
Niestety system nie zawiera archiwum wystawionych faktur. W sprawie takiego zestawienia proszę zwrócić się do opiekuna klienta.
Czy mogę zamówić produkt spoza oferty standardowej, np. w innym formacie? Jaki jest okres oczekiwania na wycenę?
W naszym serwisie możliwe jest zamówienie wszelkich produktów poligraficznych. Czas oczekiwania na wycenę to 24h.
Co składa się na ostateczną cenę mojego zamówienia?
Na ostateczną cenę zamówienia składa się wykonanie produktów poligraficznych oraz dostawa. Podane ceny są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.
Na jakich surowcach wykonane są oferowane produkty?
Większość produktów oferowanych w naszym serwisie wyprodukowanych jest na wysokiej jakości papierze kredowym o gramaturze od 130g do 350g, jak również na papierze offsetowym. Każdy produkt ma określoną specyfikację technologiczną.
Czy istnieje możliwość skrócenia terminu realizacji zlecenia?
Skrócenie czasu realizacji jest możliwe jedynie w sytuacji wcześniejszego uzgodnienia tego z obsługą presi.pl
Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?
Anulowanie zlecenia jest możliwe, o ile zlecenie nie uzyska statusu "przekazane do realizacji"
W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zlecenia?
Status zlecenia można sprawdzić w panelu klienta.
Czy mogę zapłacić za kilka zamówień jednocześnie?
Tak. Przejdź do kasy po zebraniu w koszyku kilku produktów.
Do jakiej kwoty zlecenia realizowana jest forma płatności „za pobraniem” – czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?
W naszym systemie możliwość dokonania płatności „za pobraniem”, jest dostępna do kwoty zamówienia 2500 zł brutto. Wariant ten jest niedostępny w przypadku wyboru nadawcy przesyłki "no name".
Gdzie mogę sprawdzić historię swoich zamówień?
Historię zamówień wraz ze wszystkimi szczegółami można znaleźć w zakładce ZAMÓWIENIA
Jak jest liczony termin realizacji danego zlecenia?
Termin realizacji podany jest każdorazowo przy wybranym produkcie. Termin zaczyna biec od momentu zaksięgowania płatności w naszym systemie. Czyli zlecenie z dwudniowym terminem realizacji zaksięgowane przed godziną 12:00 zostanie wysłane dnia następnego.
Gdzie można wprowadzić dodatkowy kod rabatowy?
Dodatkowy kod rabatowy należy wprowadzić w odpowiedniej rubryce na etapie PŁATNOŚĆ / ZAMAWIAM