Pomoc / Hotline

Jeśli potrzebujesz pomocy
skontaktuj się z naszą infolinią
tel. 61 222 00 03
tel. 506 200 606
lub wyślij wiadomość na
presi@presi.pl

produkcje niestandardowe

Jeśli chcesz skalkulować produkt, którego nie ma
w naszym systemie wyślij do nas zapytanie
z wszystkimi parametrami na adres
presi@presi.pl lub magdalena.dawidowicz@presi.pl
albo wypełnij formularz.
Wycenę otrzymasz od nas w możliwie najkrótszym terminie
lecz nie dłuższym niż 24h.

WSKAZÓWKI VIDEO

FaQ

Parametry technologiczne

Co to są spady?

Spady to część ulotki, plakatu lub innego druku znajdująca się poza obszarem netto. Zasada przygotowywania spadów jest prosta. Jeśli coś dotyka brzegu papieru to w projekcie powinno jeszcze zajmować przestrzeń 3 xmm poza tym brzegiem

Co to jest bezpieczna odległość od krawędzi?

Aby istotne elementy nie zostały przycięte po druku należy odsunąć je od krawędzi na bezpieczną odległość co najmniej 3mm

Czy na stronie są dostępne makiety oferowanych produktów?

Tak. Znajdują się one przy każdym z kalkulowanych produktów. Pod ikoną produktu na etapie wstępnego kalkulowania kosztów

W jaki sposób przygotować plik z dodatkowym lakierem UV?

Lakier UV w pliku należy potraktować jako kolor dodatkowy. Należy go umieścić w tym samym pliku co grafika - czyli CMYK+UV. Maska na lakier powinna być obiektem wektorowym o 100% nasyceniu. Minimalna grubość elementu lakierowanego to 4 pkt. Musi mieć zadany atrybut overprint - czyli nadruk

Płatności

W jaki sposób mogę dokonać płatności za zamówione produkty?

Istnieją 4 metody płatności: Przelew za pośrednictwem systemu PayU, karta płatnicza, przelew tradycyjny, płatność za pobraniem.

Czy mogę otrzymać fakturę proforma na złożone zamówienie??

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje dokument potwierdzający dokonanie zakupu na adres email wskazany w profilu klienta.

Kiedy zostanie wystawiona faktura za złożone zamówienie?

Faktury wystawiane są najpóźniej na 2 dni po wysyłce zamówienia. Wysyłane są na adres email wskazany w profilu klienta.

Czy jest możliwość wglądu do faktur za złożone zamówienia?

Niestety system nie zawiera archiwum wystawionych faktur. W sprawie takiego zestawienia proszę zwrócić się do opiekuna klienta.

Produkty niestandardowe

Czy mogę zamówić produkt spoza oferty standardowej, np. w innym formacie? Jaki jest okres oczekiwania na wycenę?

W naszym serwisie możliwe jest zamówienie wszelkich produktów poligraficznych. Czas oczekiwania na wycenę to 24h.

Cena zamówienia

Co składa się na ostateczną cenę mojego zamówienia?

Na ostateczną cenę zamówienia składa się wykonanie produktów poligraficznych oraz dostawa. Podane ceny są cenami brutto,
zawierającymi podatek VAT.

Papier i inne surowce

Na jakich surowcach wykonane są oferowane produkty?

Większość produktów oferowanych w naszym serwisie wyprodukowanych jest na wysokiej jakości papierze kredowym o
gramaturze od 130g do 350g, jak również na papierze offsetowym. Każdy produkt ma określoną specyfikację technologiczną.

Skrócenie czasu realizacji

Czy istnieje możliwość skrócenia terminu realizacji zlecenia?

Skrócenie czasu realizacji jest możliwe jedynie w sytuacji wcześniejszego uzgodnienia tego z obsługą presi.pl

Anulowanie zamówienia

Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?

Anulowanie zlecenia jest możliwe, o ile zlecenie nie uzyska statusu "przekazane do realizacji"

Status zlecenia

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zlecenia?

Status zlecenia można sprawdzić w panelu klienta.

Płatność grupowa

Czy mogę zapłacić za kilka zamówień jednocześnie?

Tak. Przejdź do kasy po zebraniu w koszyku kilku produktów.

Pobranie

Do jakiej kwoty zlecenia realizowana jest forma płatności „za pobraniem” – czy wiąże się to z dodatkowymi kosztami?

W naszym systemie możliwość dokonania płatności „za pobraniem”, jest dostępna do kwoty zamówienia 2500 zł brutto. Wariant ten jest niedostępny w przypadku wyboru nadawcy przesyłki "no name".

Historia zamówień

Gdzie mogę sprawdzić historię swoich zamówień?

Historię zamówień wraz ze wszystkimi szczegółami można znaleźć w zakładce ZAMÓWIENIA

Terminy realizacji

Jak jest liczony termin realizacji danego zlecenia?

Termin realizacji podany jest każdorazowo przy wybranym produkcie. Termin zaczyna biec od momentu zaksięgowania płatności w naszym systemie. Czyli zlecenie z dwudniowym terminem realizacji zaksięgowane przed godziną 12:00 zostanie wysłane dnia następnego.

Rabaty

Gdzie można wprowadzić dodatkowy kod rabatowy?

Dodatkowy kod rabatowy należy wprowadzić w odpowiedniej rubryce na etapie PŁATNOŚĆ / ZAMAWIAM

Wyślij Wiadomość

wypełnij formularz kontaktowy
i oczekuj na kontakt naszego opiekuna